05:27

Dzień Dziecka


Dzień dobry na Dzień Dziecka
Zobacz dziś, w szczególności uhonoruj, tą część Siebie, która ma naturalne cechy dziecięce. Zabawę, spontaniczność, radość, psotność, frywolność, tą część wrażliwą, zapłakaną, samotną, odrzuconą. Dziś może być pierwszy dzień, gdy w pełni doświadczysz kontaktu z Wewnętrznym Dzieckiem.
Możesz sobie usiąść, położyć przed sobą kartkę papieru i długopis. Zamknąć na moment oczy i wysłać intencje do wewnątrz, by dziecko, które jest w Tobie napisało do Ciebie list dłonią, której na co dzień nie używasz. Ja jestem prawo ręczna, więc Justynka pisze lewą. Niech napisze czego by chciał/a dziś doświadczyć? Co by chciał/a robić? Może chce z Tobą pójść na spacer, albo poturlać się z górki w lesie, a może stopy zamoczyć w jeziorze lub morzu?
Eeee... chciałaby pójść na lody i watę cukrową!!!
Zabierz dziś Siebie tam, gdzie Cię nie zabrano w dzień dziecka. Piknik, sam na sam z ulubionymi owocami i kanapką, mały koc, nic wielkiego, a może dać tyle spełnienia. Śpiew ptaków, leżenie i patrzenie w błękit nieba. Blok rysunkowy i kilka kredek. Nie oceniaj tego rysunku- rysuj. 🥰
W pewnym momencie życia, zaczęłam doświadczać ogromnej dziecięcej radości, gdy boso chodziłam po trawie. Dziś jest to naturalne, jednak nie zawsze tak było.
Kochana/y bądź dziś uważny na głosy, na znaki, ponieważ podłączasz się do wspólnego pola, gdzie wielu z nas będzie dziś szczególnie łączyć się z wewnętrzną częścią siebie.
Skorzystaj z tej energii. 🌟🌟🌟
Może zechcesz podzielić się tym, czego doświadczyłaś/eś w dzisiejszym dniu. Ze swoim Wewnętrznym Dzieckiem lub z swoimi Dzieci, bo to też ich święto. Możesz też doświadczyć miłej niespodzianki od swoich rodziców, przecież jesteś ich dzieckiem. Ja już dostałam prezent od rodziców na dzień dziecka.
Miłego dnia ❤️.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Justyna Pettke , Blogger