07:58

Dzień matki

 

 

 

Mama...

Dzięki temu, że moje dzieci mnie wybrały, mogłam doświadczyć tego niesamowitego wypełnienia wewnątrz mnie. Ruch dziecka w łonie, jest uczuciem, którego nie można do niczego porównać. Ten moment, kiedy dziecko przemieszcza się w brzuchu, jest chwilą magii, której mogłam doświadczać wiele razy. Był też lęk, gdy w jednej z ciąż, nie czułam w ostatnim miesiącu ruchów córki. Co wskazywało, jak ważną istotą jest dla mnie.
Bycie mamą to służba dwadzieścia cztery godziny na dobę, to czuwanie, modlitwy, wysyłane intencje w imię najwyższego dobra dla dziecka.
To łzy szczęścia, czasami zmęczenia, obawy.
To uśmiech i szczęście.
Bycie mamą to nauka każdego dnia na największej uczelni świata.
To sprawdzian sił, gdy sen nocny jest przerywany, odwagi, gdy trzeba puścić dziecko po raz pierwszy, a tych pierwszych kroków są tysiące.
Warto!
Warto tego doświadczać!
Nikt mi nie odbierze chwil, gdy patrzyłam głęboko w oczka, każdego z moich dzieci i widziałam bezgraniczne zaufanie i miłość. Kiedy dorastały, oprócz miłości, radości, widziałam w tych samych oczach bunt, złość i smutek, Co było naturalne i wskazane, żeby poznać całą gamę doznań i emocji.
Ile musiałam przeżyć by się nauczyć i uczę się do dziś.
Moje dzieci są wolnymi duchami, każde tak inne, tak precyzyjne w tworzeniu własnego Ja, Boże ile ja się od nich uczę. Są tak otwarci na świat, na ludzi. Kroczą drogami, które wybierają i ćwiczą mnie w tym, bym ich nie zatrzymywała. Bo to, co najpiękniejsze, wypływa  z ich wnętrza, z ich duszy.
Jestem dumną i wdzięczną matką.
❤️❤️❤️



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Justyna Pettke , Blogger