08:38

Życzenia


 Kochani, 


jesteśmy coraz bliżej świątecznych dni. 

🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣


Z tej okazji pragnę złożyć Wam życzenia zdrowia, pomyślności, a także by w naszych sercach zagościły Wiara, Nadzieja i Miłość. 

A najważniejsza z nich jest Miłość ❤️.

Pomyślcie tylko, jak bardzo Bóg kocha człowieka?! 

Jak musiał umiłować nas, że stworzył tak piękną planetę. Obdarował nas wieloma darami, które coraz częściej doceniamy. Mam wrażenie, że wracamy do domu 💚💚💚. Odeszliśmy od niego daleko w asfaltowe drogi, betonowe domy i sztuczne kwiaty❗️ Po doświadczeniu tego, jak niszczące jest to, co stworzyliśmy sztucznie, małymi kroczkami wracamy do pierwotnego zamysłu Twórcy, do natury - do domu. 

Wdzięczność mam ogromną, że zostałam obdarowana emocjami, zmysłami, uczuciami. Za to wewnętrzne światło, które każdy z nas ma wsobie. I mamy je, bo inaczej być nie może. Przecież jesteśmy stworzeni na obraz i podobieństwo Nieograniczonego niczym Boga. 

Uświadomienie sobie, jak wielka jest jego Miłość, skłania  mnie do refleksji, czym ja mogę się mu odwdzięczyć? Czym mogę go obdarować?

I pomyślałam o tym, co mnie by najbardziej jako rodzica uszczęśliwiło i wiecie, jaka odpowiedz do mnie przyszła? 

Najlepszym prezentem dla mnie od dzieci, jest widok ich szczęśliwych. Największym szczęściem dla mnie, są szczęśliwe dzieci. To jest najpiękniejsze i najtreściwsze. 

Więc pomyślałam, że za tą udrękę na krzyżu, za życie oddane w zamian za nasze odkupienie, ja mogę się odwdzięczyć tym, że całą sobą będę kochać Siebie, moje życie, ludzi dookoła i wszystko to co mnie otacza- Naturę. 

On widząc mnie szczęśliwą - szczęśliwy będzie. 


Więc Kochani, życzę Wam z całego serca, byście ukochali Siebie, utulili wewnętrzne, obolałe i poranione części. Wyściskali tą/tego, która/y samotnie w kąciku siedzi. Tą, która jest odrzucona, odseparowana. Tego, który chciałby zapłakać, ale mu nie wolno, bo nie wypada. I jak ich zobaczycie, usłyszycie, utulicie, to droga do bycia szczęśliwą/szczęśliwym już nie będzie tak odległa. 

Kochani, Ja całą sobą wierzę i wiem, że Ja, Ty, każdy z nas ma w sobie światło, płomień, który prowadzi 🔥. Który rozgrzewa naszą duszę i serce i życzę, byś i Ty taką wiarę miał/miała. 


Zdrowych, pełnych miłości Świąt Wam życzę ❤️🐣.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Justyna Pettke , Blogger