11:31

Dziękuję

Kończy się rok 2018. Dla mnie był to w wielu sferach przełomowy rok. Wiele razy przełamywałam wewnętrzne granice, które wcześniej były nie do przejścia. Za każdym razem oswajając lęk, który chciał mnie zatrzymać w niby bezpiecznym pudełku komfortu. Pomimo tego strachu stawałam za sobą i moją małą Justynką. Dla mnie to był ROK PRAWDY. Trudny, ale wiem, że przyniesie zdrowe owoce. Wymiotłam spod dywanu brudy zamiatane przez lata. Szkolenia Recall Healing otworzyły mi oczy na wiele spraw. Uświadomiły mi dlaczego funkcjonujemy tak, a nie inaczej. Ile zła mogą przysporzyć sekrety, niewypowiedziane na głos zdania, ukrywane emocje. Jak cierpi na tym nie tylko relacja, ale także ciało i dusza.
Ten rok przerósł moje najśmielsze oczekiwania co do pracy z Wami. Kochani wpuściliście mnie do Waszego świata. Tyle pięknych spotkań z Waszymi Wewnętrznymi Dziećmi. Tyle trudnych, ale uwalniających historii. Dziękuję za zaufanie i za to, że mogłam Wam w tym procesie towarzyszyć. Każdy z nas konfrontując się z tym co najtrudniejsze, co najbardziej oddala nas od siebie, robi ogromny krok na przód. Gdy nie uciekamy od swoich emocji, a stajemy w nich, dotykając najczulszych miejsc - wzrastamy. Stajemy się Starsi i silniejsi, nie twardzi, a silni w swej delikatności.
Życzę Wam abyście znaleźli drogę. Drogę do Siebie. Swoje wewnętrzne światło, które każdy z nas w sobie nosi, a które zostało przygaszone. Niech Rok 2019 będzie dla nas obfity w każdej sferze życia. Miejmy siłę i odwagę podążać za tym co dla nas ważne.
Do siego roku!

2 komentarze:

Copyright © 2016 Justyna Pettke , Blogger